Emån

Nu har jag gjort mina två första dagar på klassiska Emån. Bara känslan av att få fiska i poolerna som så många legender har fiskat i var enorm! Emån har alltid varit något väldigt speciellt för mig, det har varit en pojk-dröm sedan jag var väldigt liten.

Fisket var riktigt trögt. De flesta fiskarna hade backat ur ån och laxarna hade inte kommit än, men jag tänkte bjuda på lite bilder ifrån resan!






Kollar till flugorna



   
magiska seapool  



Appel har satt ett märke!



farsan spejar ut på garage-nacken



Njuter av en bellman.


Ems herrgård


Farsan fiskar av garage-nacken


Blackwater pool


Kollar ut över homepool


Sista poolerna innan havet


På återseende Emån!!!

Tight lines/Kolan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0