Läget...

Farbröderna i Korvmaffian är som ni vet just nu i Älvarleby.
Dom hade inte fått något när jag pratade med dom tidigare idag.
Anders svamlade om att han inte var FF. Men dom andra har inte bekräftat något så vi får vänta och se!

Inte speciellt avensjuk på dom om jag ska vara ärlig.

Just nu hade jag helst vart nere i Ätran med Lorden, Orkla-Ola och gänget.
Dom tar blanklax mer eller mindre varje dag därnere.

Imorgon är det tänkt att vi ska till Hedströmmen!
Bara att hoppas det finns några kort kvar...

Annars är det nog väldigt upptrampat där nu.
Vattentempen bör vara bra dock.
Vattenståndet är nog mer eller mindre perfekt!
Det gör ont att man inte hittat min favoritlina till den ån.
Åker väl på att beställa en ny från ett annat märke då min gamla favoritlina har slutat tillverkas.





/Säta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0