Practical jokes...

Vad har ni på lager när det gäller sånt?



YES diskmedel i vadarkängorna verkar bli sommarens grej, eller har jag fel?
Det fungerade väl på Em i våras...

Har hört rykten om att någon sprutade limm i Frödins rulle engång...
Så när han väl drog på storlaxen small det bara till när backingen skulle ut.
Linan gick och där stod han...
Det är lite över gränsen.

Att vända på klumpen är också en klassiker.

Någon som vågat sig på gummisnodd mellan backing och skjutlina än?
Också över gränsen, men shit happens...

Diskmedel i whiskyn berättade Jussi Sjölund om.
Men då gäller det att offret i fråga ska svepa whiskyn.

Vända tuben bak och fram är lite uttjatad anser jag. 

Plastfolie över toaringen är en jävligt äcklig grej, men jävligt rolig också om det slår väl ut.  

Självklart har jag några till på lager som ska testas under kommande fisken.

Men med risk för att vissa av offren läser detta väljer jag att inte skriva ner dom.

Möjligheterna är oändliga!


Vad brukar ni ha för jävelstyg för er när ni är iväg och fiskar?










Kommentarer
Postat av: Jonas

Du kan fråga Kent på Em hur det kändes för honom och Micke Seeberg när de blev av med sina spön på hyrbilen i Skottland, som de så godtroget lät sitta kvar när de gick in för att handla.... Jag och Hadi låg i buskarna med videokameran och filmade allt ;-)



Eller så rullar du helt enkelt ut 3m på toarullen och penslar med lite nybruten röd chilli, sen är det bara att rulla upp igen och vänta...;-) kanske lite elakt fniss...

2011-04-28 @ 17:31:56
URL: http://Www.fiskebloggen.se
Postat av: Säta

Hahahaha :-)



Det där var riktigt bra grejer som absolut ska testas :D



Har du några mer på lager Jonas? Ni verkar ha kommit en bra bit på väg när det gäller såna grejer B-)

2011-04-28 @ 22:05:04
URL: http://prinzkorvmaffian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0