Imorgon...

Ska det återigen drillas öring i Hedströmmen.

Jag åker med illern Gordon.
Ska bli intressant att se hur många han kan ta med "rätt" lina.
Jag har ju slarvat bort min som ni vet vid det här laget.

Och den går inte heller att få tag i då den slutat tillverkas.

Tror 'Ormens konung' kan kratta upp en hel drös med fisk faktiskt.

Men jag ska allt försöka ha ett finger med i spelet och försöka rundfiska honom.


Vattnet lär ha sjunkit ännu mer så det kanske går bra med mig FS/1 lina, vem vet?

...................................



Det togs i veckan en Mal nere i Em på 145cm!
Kaxig fisk.



'Ormens konung, drillkingen, Mannen med masken, Påsklarven'


/Säta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0